ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY
W związku z realizacją projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Częstochowskiej” POWR.03.05.00-00-Z008/18 zapraszamy do złożenia oferty na przeprowadzenie, przez pracownika przedsiębiorstwa działającego w branży turystycznej, wykładów branżowych dla studentów/ek Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
Zadaniem przedstawiciela firmy/eksperta będzie przygotowanie i przeprowadzenie wykładów z zakresu turystyki pt. „Zarządzanie hotelem oparte na autentyczności” w dwóch 3-godzinnych (3x45 min) edycjach.
Minimalny zakres merytoryczny 3-godzinnego wykładu powinien obejmować poniższe zagadnienia:
- Wprowadzenie - informacje o firmie i całej sieci, jej działalności w kraju;
- przedstawienie informacji o rynku hotelarskim w Polsce (podział hoteli z wzgl. na kategoryzację, profil, sieci hoteli w Polsce);
- struktura pracy hotelu - działy, współpraca, zależność pracy pomiędzy działami recepcji, HSK, gastronomią, marketingiem, SPA i działem technicznym;
- recepcja – organizacja pracy w recepcji, jej wielozadaniowość, dokumentacja
i prawidłowy obieg dokumentów, grafiki, planowanie pracy wg obłożenia; - rodzaje i formy rezerwacji, hotelowa polityka rabatów i programów lojalnościowych, overbooking, rezerwacje poprzez pośredników Booking, Expedia;
- HRS, i GDS, channel manager i GDS w hotelu, personel recepcji jako gościnny gospodarz jego rola i zadania, procedury zameldowania i wymeldowania gościa;
- restauracja – organizacja pracy restauracji, personel i wymagania wobec niego, systemy
i formy obsługi kelnerskiej, etyka zawodowa kelnera i jego kultura osobista, ubiór i wygląd zewnętrzny, zachowanie kelnera podczas obsługi gościa, karta menu w nowoczesnej restauracji, zachowanie personelu w sytuacjach, trudnych oraz konfliktowych w momencie natężonego ruchu, praca zespołowa i zasady dobrej współpracy, rozpoznawanie potrzeb gościa, agresywna gościnność i sugestywna sprzedaż jako główne strategie - przy pozyskiwaniu oraz utrzymaniu gości; - HSK – organizacja i opis pracy pokojowej, główne zadania, osobowość pokojowej - współpraca pomiędzy innymi działami.
Szczegółowe wymagania:
- Doświadczenie: Co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim
w przedsiębiorstwie działającym w branży turystycznej; wykształcenie wyższe – warunki będą weryfikowany oświadczeniem – zał. 1. - Warunki zatrudnienia – umowa cywilno-prawna (umowa zlecenie).
- Wymiar pracy – 2 edycje x 3 godziny x 45 minut.
- Wykłady zostaną przeprowadzone stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania, ul Armii Krajowej 19B, Częstochowa lub w formie e-learningowej, jeśli z powodu obostrzeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną zajęcia nie będą mogły się odbyć w tradycyjnej formie.
- Ekspert zobowiązany jest do osobistego wykonania zadania.
- Termin realizacji:
- Edycja 1 - Semestr letni roku akademickiego 2019/2020 (maj/czerwiec 2020) – 1 grupa
- Edycja 2 - Semestr zimowy roku akademickiego 2021/2022 (październik 2021 – luty 2022) – 1 grupa
- Kryteria wyboru: cena za godzinę 70%, doświadczenie 30% (za doświadczenie 5-letnie - 0 pkt, za każdy kolejny rok 10 pkt aż do 15 lat. Powyżej 15 lat 100 pkt).
- Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: zpr@pcz.pl
- Termin składania ofert do 15.05.2020.
FORMULARZ OFERTY – załącznik 1