ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

W związku z realizacją projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Częstochowskiej” POWR.03.05.00-00-Z008/18 zapraszamy do złożenia oferty na przeprowadzenie, przez pracownika przedsiębiorstwa działającego w branży turystycznej, wykładów branżowych dla studentów/ek Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.

Zadaniem przedstawiciela firmy/eksperta będzie przygotowanie i przeprowadzenie wykładów z zakresu turystyki pt. „Zarządzanie hotelem oparte na autentyczności” w dwóch 3-godzinnych (3x45 min) edycjach.

Minimalny zakres merytoryczny 3-godzinnego wykładu powinien obejmować poniższe zagadnienia:

  • Wprowadzenie -  informacje o firmie i całej sieci, jej działalności w kraju;
  • przedstawienie informacji o rynku hotelarskim w Polsce (podział hoteli z wzgl. na kategoryzację, profil, sieci hoteli w Polsce);
  • struktura pracy  hotelu - działy, współpraca, zależność pracy pomiędzy działami recepcji, HSK, gastronomią, marketingiem, SPA i działem technicznym;
  • recepcja – organizacja pracy w recepcji, jej wielozadaniowość, dokumentacja
    i prawidłowy obieg dokumentów, grafiki, planowanie pracy wg obłożenia;
  • rodzaje i formy rezerwacji,  hotelowa polityka rabatów i  programów lojalnościowych, overbooking, rezerwacje poprzez pośredników Booking, Expedia;
  • HRS, i GDS,  channel manager i GDS w hotelu, personel recepcji jako gościnny gospodarz jego rola i zadania, procedury zameldowania i wymeldowania gościa;
  • restauracja – organizacja pracy restauracji, personel i wymagania wobec niego, systemy
    i formy obsługi kelnerskiej, etyka zawodowa kelnera i jego kultura osobista, ubiór i wygląd zewnętrzny, zachowanie kelnera podczas obsługi gościa, karta menu w nowoczesnej restauracji, zachowanie personelu w sytuacjach, trudnych oraz konfliktowych w momencie natężonego ruchu, praca zespołowa i zasady dobrej współpracy, rozpoznawanie potrzeb gościa, agresywna gościnność i sugestywna sprzedaż jako główne strategie - przy pozyskiwaniu oraz utrzymaniu gości;
  • HSK – organizacja i opis pracy pokojowej, główne zadania, osobowość pokojowej -  współpraca pomiędzy innymi działami.

Szczegółowe wymagania:

  1. Doświadczenie: Co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim
    w przedsiębiorstwie działającym w branży turystycznej; wykształcenie wyższe – warunki będą weryfikowany oświadczeniem – zał. 1. 
  2. Warunki zatrudnienia – umowa cywilno-prawna (umowa zlecenie).
  3. Wymiar pracy – 2 edycje x 3 godziny x 45 minut.
  4. Wykłady zostaną przeprowadzone stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania, ul Armii Krajowej 19B, Częstochowa lub w formie e-learningowej, jeśli z powodu obostrzeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną zajęcia nie będą mogły się odbyć w tradycyjnej formie.
  5. Ekspert zobowiązany jest do osobistego wykonania zadania.
  6. Termin realizacji:
  • Edycja 1 - Semestr letni roku akademickiego 2019/2020 (maj/czerwiec 2020) – 1 grupa
  • Edycja 2 - Semestr zimowy roku akademickiego 2021/2022 (październik 2021 – luty 2022) – 1 grupa
  1. Kryteria wyboru: cena za godzinę 70%, doświadczenie 30% (za doświadczenie 5-letnie - 0 pkt,  za każdy kolejny rok 10 pkt aż do 15 lat. Powyżej 15 lat 100 pkt).
  2. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: zpr@pcz.pl 
  3. Termin składania ofert do 15.05.2020.

FORMULARZ OFERTY – załącznik 1

Klauzula informacyjna RODO

 

Autor: WebAdmin, 08.05.2020